Aquesta setmana hem participat en un dels espais de treball de les III Jornades Internacionals d’acció comunitària organitzades per l’Àrea de Drets Socials, Salut, Cooperació i Comunitat de l’Ajuntament de Barcelona, que han tingut lloc al Born Centre de Cultura i Memòria.
La nostra associació ha format part de l’espai “Acollida, inclusió i reconeixement de la diversitat”, junt amb el projecte Bicieskola de Bilbao i l’Associació Joves Units del Poble-sec.
L’espai, moderat per l’Aliou Diallo de la Universitat de Girona, ha permès compartir experiències, projectes i estratègies orientades a construir comunitat.



